ssevv Arkadaşlar bakarmısınız 27 haftalık hamileyim aşırı bel ağrım var adet sancısı gibi ama iki gündür hiç geçmiyor erken doğum riskimde var 10 gündür yatıyorum ne önerirsiniz
aybalasmom ssevv erken doğum riskiniz varsa doktorun bilgisi olması lazım. İletişim kurabiliyorsanız mesaj atın yoksa muhakkak bir görünün. Bize göre normal olabilir ama herkesin normali bir değil
Aysgllarkn ssevv yok kullanmıyorum, mesela bugün de hiç ağrım yok, ne bebek ne ben bir günümüz bir günümüzü tutmuyor🥹
Smypksy Aysgllarkn geçti mi agrınız doktora görürdünüz mu. Benim de 30 hafta bel ağrım var sabahtan beri. Benim de erken dogum riskim var. Gitmeli miyim doktora
Aysgllarkn Smypksy geçti canım, artık bebek büyüdüğü için normal aslında bu ağrılar ama sırta kasıklara vuracak kadar şiddetli olursa git hastaneye, ve bebeğin hareketleri çok azalırsa🥰
Smypksy Aysgllarkn hareketleri guzel cok sukur. Biraz masaj yapti eşim azaldı ama gene de telaş ettim cok teşekkür ederim cevapladiginiz icin.
ssevv XMirageX artık 31 haftalık olduk sancılarım daha da sıklaştı günlük iğne vurunuyorum erken doğum olduğu için