Hanımlar öncelikle herkesin bebesi hayırlı olsun Allah kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin,
Ben de yakın zamanda hamile olduğumu öğrendim. 7 haftalık sayılırız. Bugün gittim kalp atışını duydum çok şükür. Tekrar 1 ay sonra gel deri yani 11 haftalıkken, bana biraz uzun bi süre gibi geldi ama normal mi sizlere de danışmak istedim