melegiminannesi Songlkaraduman valla tuzuda cok yiyorum ama ne hikmetse kilo veriyorum hep korkuyorum acaba ileride cokmu kilo alırım diye 😥
melegiminannesi Ozgektn 2 haftası var en erken😀 inşallah bakalım herkes kız dedi ama erkek olacak sanırım bencede cünkü daha simdiden karnım top gibi https://i.hizliresim.com/DYm03v.jpg bakarmısın 😀😀
melegiminannesi HalimeKsr yok bugün tuzladım yedim daha önceleri normal yiyordum ayy inşallah kilo almam ya 😥
melegiminannesi Hanife5334 ahahhahaha birazda sağlıklı aşerelerim diye açtım postu 😀 ye kız ye nolcak bak zararıda yokmus 😀 valla o kadar sağlıklı aşeriyorum ki anlatamam 😀
melegiminannesi Betus06 gece gece sizide kendime benzettim ben 4 tane gömdüm valla az önce ohhhhh yarasın yavruma senin yavrunada 😀
melegiminannesi Cennetimm onunfa farkındayım olabildiğince organik almaya çalışıyorum kuzum merak etme markettekilerin tadı yok zaten
Reykzy melegiminannesi bende salatalık ve yogurt ama ilk soğuk ayran istemişti canım içi yanıyo insanın burda salatalık mevsimi diil hormonlu falan dediler ama yiyorum hala
melegiminannesi Reykzy organik pazarlardan almaya calıssan kuzum. Bu arada ayrana bu hafta bende baya talibim salatalıkla beraber sşzin cinsiyet neydi acaba 😀
serdenli melegiminannesi valla biz mevsimi değil diye eve domates salatalık almıyoruz ama benmde canım çok istiyoo🙄
melegiminannesi serdenli organik pazarlardan almayı dene bence tatlıö ben her ihtimale karsı bulunduruyorum bisey canım cekse yiyemesem bile napayım diyorum yapacak bisey yok bazen ansızın geliyor
melegiminannesi AcemiAnne19 zaten bu kadar güzel yorumlara senin gibi bitane yazanda buldum yani şükür🙋♀️ bende ne postlar gör düm canım cekti yiyemedim bende mi böyle yazmalıyım aaaa pardon sana sormalıydım başlığıma ne yazmalıyım diye kusura bakma