kızlar son adet tarihim 24 temmuz reglim 3-4 gün gecikince belirtilerden ötürü test yaptım pozitif cıktı birkac gun sonra kan verdim betam 27780 çıktı yani 6 haftalık yapıyordu ama 6 hafta olsaydı regl olmadan önce gebe olmus oluyordum böyle bi durum yaşayan var mı aranızda yani beta ve regl tarihim hiç uyuşmuyor birbirine