Tugba553 Kızlar son adet tarihim 8 ağustos bugün 10 gün gecikmiş oldum sabah test yaptım yine negatif böyle olanlar oldumu
Rumsamut Tugba553 her adet gecikmesini hamileliğe bağlamamak gerekiyor belki başka bi sebebi vardır bence doktora bi görünün. Hamileyseniz de beta değerinizde çıkar zaten doktor tahlil ister
Papatya52 Tugba553 benim oldu dün doktora gittim kafaya takmışsındır dedi beta versin 0,2 söktürücü verdi ama kullanmak istemiyorum. Herhangi bir regl belirtim yok geç döllenme olabilir mi bilmiyorum sayfamda da sordum bakalım başına gelen var mı
H_selooo Vücut hamileliğe alışmaya çalışıyor diye duymuştum böyle olunca belki uydurma bişeydir bilmiyorum ama bende böyle olmuştum hamile kalmadan 3 4 ay boyunca 1 hafta 10 gün gecikmelerim oluyordu korkacak bişey yok
H_selooo Tugba553 anlıyorum umudunuzu kaybetmeyin inşallah en kısa sürede güzel haberler verirsiniz 🫶🏻