dr kist görmedi rahim temiz dedi onun dışında hormon testi yaptı neden gecikiyor diye temiz çıkarsa gecikmeleri kafana takma gebe kalabiliyorsun adetim gecikiyor gebe kalamam diye düşünme dedi
kızlar bide ben ilk gebeliğimde gittiğim dr sağdan gebe kalmışsın sol tembel dedi bu kafama takılmıştı bunu dra söyledim dr da bu nasıl saçma bi cümle ya bu nasıl saçma bişey böyle bişey yok böyle bişey yok dedi tepkisine gülmemek için tuttum kendimi dedi ki bi ay sağdan yumurtlarsın diğer ay soldan yumurtlarsın bu böyledir dedi hormon sonuçlarım öğleden sonra çıkar bakalım ne durumda hormonlarım
ve artık gelecek aydan itibaren bi bebiş daha düşünüyoruz eşimle drda bi sakınca görmedi hadi bismillah 🥰🙏🏻