elsa1218 merhaba başka bir merkezde negatif transfer oldum hiç ara vermeden mustafa taşa gözükmek istedim çok ani oldu negatif olduğunu öğrendiğim gün yolculuktaydım kayseriden geçiyorduk aradık biz hocamızla görüşebilir miyiz dedik gittik hemen görüştürdüler, ekip bizi takip ediyor sürekli sesleniyorlar buyrun sizi bekliyoruz vs. İlk görüşmede ücret bile ödemeden son dakika gelmemize rağmen hocamız gayet güzel ilgilendi ekipte güler yüzlüydü hocamızda, insanlar yorulabiliyor günü gününe uymuyor ben gaziantepte yazıyorum kayseriye 3 kez gideceğim eski tüp bebek bize ilaçlar dahil 130 bine mal olmuştu bu sefer 300 ü bulacak gibi duruyor. Önden vitamin başlattı, piezzo yapılacak, gebelik serumu, rahme çizik bunlar önceki tedavimizde yoktu. Tanıdığım 4 kişi pozitif gördü Mustafa hoca da. Sperm konusunda kızlar kafaya takmayın azosperm ve mikrotese hastalarında 1 tane sperm buluyorlar ve yeterli oluyor döllenme için. Tüp bebek sürecinde kadın daha büyük paya sahio, yeterli ve sağlıklı yumurtalar, sağlıklı bir rahim ortamı gibi