ecemk94 ozasaf benim 4.haftada kese 6.haftada kalp atışı görülmüştü. Bunlar hep vajinal bakıldı. İlk karından muayenem 8.haftada olmuştu.
meryys ozasaf 5+1de karından gördük ama kese 5+4le uyumlu dedi bana sadece keseyi gördük yolk sac felan görmedik cuma tekrar gideceğim şuan 5+5 olduk
Sibel_72 O kadar erken gitmeye gerek yok diye düşünüyorum 1 hafta daha bekletip bebeği ve kalp atışınıda duyun
senatnc 5+3 teyim. 4 haftalıkken kese görünmüştü ama şuan hala bebek görünmüyor doktor haftaya tekrar gel dedi. Kahverengi lekelenmelerim car progestan başladık ama hala kesilmedi 🥹