Selam kizlar iki kizimizdan sonra oğlumuz oluyor ilk kızımın adını ben ikinciyi eşim koydu şimdi ikimizin de ilk erkek evladı olduğu için beraber koymak istiyoruz ama malesef ortak bir yer de buluşamıyoruz tüm isimler akrabalarımız da kuzenlerde onların çocuklarında var gibi aklımızda bi iki var ama kararsızım siz ne önerirsiniz 😇 Tüm fikirlere açığız 😇