Asosa2 Arkadaşlar heterezigot pıhtılaşmam var 2.gebeliğim ilkinde iğne kullandım oksapar sağlıkla doğdu bu 2.gebeliğim doktorum coraspirin yeterli geleceğini söyledi tek coraspirin kullanıyorum ama tedirginim bu şekilde ilerleyen var mı