Esma006 esma hanım faydalı birşey olsa doktorlar hep bunu önerir tüp bebek merkezleri bu yöntemi kullanır ne hikmetse ne bir doktordan duydum nede bir merkezden. Biz insanlar hep olumlu yönlerini gormeye calisiyoruz ama internette bi okadar da olumsuz hikaye var ? Bence sadece boş umut tüccarlığı.