Sementa63 Kızlar geçen haftalar hergün hissediyordum ama iki gündür uzansam da dinlensem de bişey hissetmiyorum artık korkmaya başladım benim gibi olan var mı? İkinci gebeliğim bu
helinnnn21 Merhaba kızlar 19haftalık gebeyim karnım çıkmıyor ve bundan önce 8haftalık bir kürtajım olmuştu bazı insanlar ilk gebelikte çıkmaması normal diyor yada şey mesela iç karnın büyük olabilir diyorlar siz ne düşünüyorsunuz?