Hırka koy veya pike ve kesinlikle çorap da koy kalınlarından rossmannda fenchel-anis-kümmel tee diye bi çay var hem gaza hem süte iyi geliyormuş. Bu arada buralardan bakmasam aklıma hiç gelmezdi hastaneden çıkarken giyeceğim kıyafetleri koymak. O yüzden sen de unutma 😂