AysenurBerkay
yagzz
irmb
Merhaba belirtiler nasıl ilerledi acaba sekizinci hafta yeni girdim bulantı falan hiçbir şeyim yoktu iki gündür midem biraz kötü ama ondan daha yoğun yatma isteğim var hasta gibiyim sürekli yatmak istiyorum halsizlik var bir de kısa sürede anlık açlık hissim oluyor kötü oluyor midem elim ayağım titriyor bu tarz şeyler yaşadınız mı benim ilk gebeliğim tecrübesizim o yüzden tedirgin oluyorum her şeyden