gulayaxa Benimle aynı gün regl tarihi olan var mı merak ediyorum da kan testi ne zaman verilir belirtiler başlamışmıdır
yasemiinsari gulayaxa Benim bat 26 ama bugün kan verdim diş tedavisi olucam ve doktor gebelik süphesi varken yapamam dedi bende bir umut verdim belki beta biraz yuksektir anlarim ordan
byelm gulayaxa lekelenme olmuşmuydu acaba dün benim de muhtemelen çatlama oldu ve lekelenme kasık ağrısı oldu
yasemiinsari gulayaxa Dikkat etmeye calisiyorum ama bu seferde cok umutlaniyorum varmiş gibi olmayinca daha cok üzülüyorum
Snglarbs Bir1kelebek Benim bat 29 ben test yaptım dayanamayıp ama negatif. Çok belimden bacaklarıma vuran ağrılarım var. Kasıkta da hafif ağrılar basladı o yüzden test yaptım ama negatif 😖
Bir1kelebek Snglarbs baya var işte bende diyorum belki silikte olsa çıkar senin ovülasyon dan sonra kaçıncı günün
emine717_ Snglarbs daha test için çok erken bende sürekli bu handikapa düşüyorum biraz daha sabretmemiz lazım bence 🥲