Fadime97 bebeğim dün banada yapıldı. Henüz 7+4 üm. Sıkıntım vardı ve dr yapma kararı aldı. 75 gramlık bi su var limonlu soda bildiğin. Hiç tatlı bile değil. Gayette kolay içiliyor. Hiç sıkıntı yapma ve günlük hayatta daha fazla şeker alıyoruzdur emin ol. İçinde sadece şekerde yok ayrıca içeriğini okursun. Tek farklı yanı aç karnına içiriyolar. İlk açken kan aldılar. Sonra suyu içtim bi saat sonra kan aldılar sonra bi saat sonra yine aldılar toplam 3 kere kan alıyolar. Sonucum normal çıktı bi sıkıntı yokmuş çok şükür ki.