Kızlar bat 19 Eylül aslında hiç umudum yok adet belirtilerim var ama elimde şu an gebelik testi olmadığı için ovulasyon testi yaptım aşırı silik çıktı genelde gebelik varsa adete yakın koyulasiyor deniliyor ya silik olması kesin hamilelik yok mu demektir ona göre boşuna gebelik testi almiyim hiç