ghostty happyboy_ 12. veya 16. haftadan sonra amonyaksız organik boyayla yapabilirsiniz diyorlar genelde doktorlar. Doktorunuza sordunuz mu
Hamisannee happyboy_ ikinci trimestirde güvenli olduğunu söylüyor doktorlar amonyaksız dogal boya ve açık alan da boyayabirsin dedi doktorum
ghostty happyboy_ boyanın kanıtlanmış bir zararı yok deniliyor ama yine de dikkat etmekte fayda var, kimyasal sonuçta. Ben de transfer tarihi belli olduğunda hemen gidip saçımı boyattım🥲