ozgeysr kizlar bj bakar misiniz femara kullandim bu ay 5 gun bugun kontrolum vardi doktor kist olmus dedi bu ayı geciyoruz ama yinede denemeye devam et gun asiri iliskiye dedi basina gelen var mi boyle neler yaptiniz
gulsuzn @ozgeysr bende kullanmıştım ve o ay bana kisti oluşturmuştu doktorun verdiği ilaç ile gene erittik kisti bir sorun oluşmadı şuanda gebeyim hatta hiç endişelenme
ozgeysr gulsuzn ilac vermedi bana tekrar kist icin adet olana kadar denemeye devam edin yinede dedi adet olunca gel dedi