yagmurrre Bbgg ben ikili yaptırıyım diyorum hani onda en ufak bisey cıkarsa nipt yaptırırım diye düşündüm. İstanbulda mısınız ?
Bbgg yagmurrre doktorum bana onların yanılma payı oluyor deyince ben hiç riske atmadım , Eskişehir osmangazide yaptırdık biz