Merhaba reglime 2 gün var ve açık kırmızı tonlarında kanamam var sabah peçeteye geldi şuan pedimde yoğun bi yayılmış kan duruyor hatta dün test yaptığımda da negatif çıkmıştı.Yerleşme kanaması mı bu sizce? (Döngümden önce 23. Günlerde de regl geçirdiğim oluyor ama böyle yoğun olmazdım hafif kahverengi olurdu akıntı.)