Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Bende 7 haftalık hamileyim ve pazartesiden beri hastayım. Benim sizin saydıklarınızın yanı sıra birde bacak ağrılarım vardı asla ne oturabildim ne yatabildim. 2 gün boyunca inledim resmen. Pazartesi akşamı özel hastane aciline gitmiştim 2 yarımlık serum taktılar ve gebeler için özel olan antibiyotik verdiler. Bu sabaha kadar antibiyotik içmeme rağmen daha da artış vardı ağrılarımda ama düzenli kullandığım için sabah kalktığımda ağrılarım gitmişti. Çok hafif bir gribim kaldı bakalım inşallah atlatacağız. Bu aralar ara hastalık salgını varmış dikkatli olmak lazım. Lütfen sizde bir hastaneye müracaat edin yoksa şikayetleriniz asla geçmez