Aybarsalt1 Kızlar 1 yıldır çalıştığım işyerim ben 20 haftalık hamileyken birden kapanma kararı aldı ve ben sgk dan alacağım parayı alamıyorum bunum için 32 haftadan 1 ay önce sigortalı olmak gerekiyormuş şuan sigorta çıkışımı da yaptılar ne yapabilirim sizce
Deletedmom_8793 Aybarsalt1 tanıdık bir yer varsa hemen orada Sigortalı işe başladın kendinizi kendiniz ödeyin
Cagla--11 Deletedmom_8793 sakın öyle bir sey yapmayın tespit edilirse ki cok muhtemel hem isyerine hem de size ceza çıkar
Aybarsalt1 Deletedmom_8793 sizin böyle yapan biri oldu mu yani ceza vs korkuyorum ama 90 gün primi doldu sonuçta sadece doğum izni öncesi bi ay sigorta olması lazım
Aybarsalt1 Cagla--11 evet cezası varmış ama sadece 1 ay ödesem hakediyorum yani çok saçma sonuçta doğumdan önceki 90 gün gün primini doldurdum ceza alır mıyım yinede
Deletedmom_8793 Aybarsalt1 hayır çıkmadı hem yaptıkları yer yakındı hemde tanıdıkdı ama siz yine de riske atmayın ben sadece fikir olarak verdim sonra birşey olursa beni suçlamayın