Sorum başlıkta benim bebeğim kolik mi değil anlamıyorum gece 2 3 saat derinuyur gündüzleri hep mızmız asla uyumaz uyusada 10 dk gibi kısa kısa uyur gazını rahatça çıkarıyor kakasınıda yapabiliyor ve sürekli aç kolik mi değil mi anlayamadım kolik anneleri sizin belirtileriniz nelerdi ve nasıl çözüm buldunuz inanın artık dayanamıyorum