Sevgiiss maalesef kuzum 5. Ayımın sonuna kadar sadece kustum. Su içebildim boş boş kusmaktan boğazım midem ağrıdı hep. Seni çok iyi anlıyorum
Süt içebiliyosan bari süt iç ama ben ondan da çok tiksindim. Ama bebeğin gelişimini merak etme bebek gelişiyor hamd olsun. Ben sıfır beslenmeyle şükür 36. Haftaya normal gelişimle gelebildim