Visneli1so-s İlk bebekte burunla iki kadının ortasına yakın yeşil çizgi olunca sonraki erkek diyorlar benimde ilk kızım oldu çok dile getiren oldu bu konuyu doğruluk payını varmıdır bilemedim sizde tutumu
DilekH Visneli1so-s ilk kızımda vardı, ikinci yavrumda kız oldu. 2. Kızımda da var 3.cü yavrum erkek olacak nasipse
ebobel Visneli1so-s ikinci kızımda var çokta belirgin bi şekilde mavi şekilde şu an hamileyim ilk kızımda yoktu ardı kız oldu bakalım bunun cinsiyeti ne olacak
Seyda-06 Visneli1so-s ablamın oğlu öyleydi ikinci kız oldu onun tamamen yapısal bişey olduğunu ve cilt inceliğinden olduğunu düşünüyorum
Rabiul Visneli1so-s asla inanmıyorum hurafe olarak geliyor bana . Kızımda var şuan hamileyim cinsiyeti bilmiyoruz ama bende de var kardeşim kız
hayalperest2310 Visneli1so-s bende tuttu birde ense kısmına bakılarak ne kadar doğru bilemem ama hurafe 😀
lux38 Visneli1so-s benim kızımda var burnunun orda şimdi erkeğe hamileyim bide kuyruk sokumunun üst tarafında da belinde yani morluk olursa arkası erkek denildi baktım orasida mor