Zeynep2196 İnnovita ovükasyon testiyle hediye edilen erken gebelik testini regle 4 5 gün kala yaptım sonuç negatif :( Sizce erken mi davranmışım test yapmak için ve bu testi yapan oldu mu güvenilir mi
emine717_ Zeynep2196 innovitanin yanında gelen erken gebelik testi degilkiikaset test onun için orda çıkmamış olabilir belki hemde erken davranmişsin azıcık
azra19 Zeynep2196 canım benim regl 5 gün var bugün yaptım böyle cıktı[https://mutluresim.com/images/2025/09/19/XoJX2l.jpg](https://)
Monarosa22 Ben onu 2 gün gecikmeyle yapmıştım ona rağmen silik çıkmıştı erken gebelik testi değil bence çok erken yapmışın
Zeynep2196 Monarosa22 erken gebelik testi gibi yorum yapmış firma ama bende şüphelendim açıkçası öyle olduğundan
Zeynep2196 emine717_ bendeki kaset test değil ovülasyon testleri gibi strip test, erken olabilir haklısınız :D
emine717_ Zeynep2196 olabilir belkide acele ettiğin için çıkmamıştır beklemek zor ama sabır etmek gerekiyor biraz daha galiba geç döllenme olunca adet geçince bile çıkmıyor bazen
mavisanne0 Bende ovülasyon testini kullandım. Hatta hamilelilğimi hamilelik testiyle değilde ovülasyon testiyle öğrenmiştim ☺️gecikmeyi bekle öyle yap ne kadar da kaliteli olursa olsun gecikme olmayınca net çıkmıyor ❤️
cyj Ben gebe olduğumu bildiğim halde innovita yapmıstım aşırı silik çıkardı o yüzden erken gebelik testi olduğuna inanmıyorum. (Diğer erken gebeliklerde kıpkırmızı çıkarken hemde)
mavisanne0 Tgc93 ya evde gebelik testi yoktu aynı şekilde onu da gebelik testi gibi 2-3 damla damlattım baktım hemen 2 çizgi çıktı profilimde de tartışmalarda da var bakabilirsin fotoğraf 🥰