seddaa nasıl ağrılarınız oluyor sizin? Ben nstye de girdim dün artık bu çektiğim doğum sancısı heralde diye 😅 çok şükür sancı falan da çıkmadı neden ben bu kadar şiddetli ağrı çekiyorum. Sebebi ne bilmedim çözümde sadece magnezyum dedi doktorum o da asla çözüm değil