Asill01 gizem123333 6tane aynı marka gün aşırı yaptm hepsi pozitif kan 1.47 çıktı maalesef kan ver imkanın varsa canm
gizem123333 Ben geçen ay kimyasal yaşadım nimo yaptım doğru göstermişti sizinki gibiydi betam 21 cıkmıştı şuan biraz daha belirgin