Yazmelegi_ yok kuzum ya keşke olsaydı varya hamileyim 5+4 bugün hemde sol tarafımda kist var kaç cm bilmiyorum ultasrın kağıdında 4 cm felan yazıyor bşrde kistin etrafında sıvı birikmiş kist karnımdaymış doktor öyle dedi Bursa’ya taşındım şükür ama sıkınrı oldu bu gittiğim doktora 1850 muayene ödedim 790 kan verdim hiç ilgi sıfır yaaa bana hiçbirşey anlatmadı alttan muayene etti kesenin gelişimine göre değerlendirmez dedi ve izne çıktı beni başka doktora yönlendirdi iç kanama geçirebilirsin dedi birde başka doktora randevu aldım bakalım ne dicek yarın ki doktor sen nasılsın napıyorsun