gizem123333 Geöen ay kimyasal gebelik yaşadım şimdi tekrar test yaptım pozitif daha önce kimyasal yaşayıp sonrasında hamile kalan var mı sağlıklı şekilde yine aynısı olur korkusu oluyor çünkü
aysct Geçen sene kimyasal geçirdim şimdi tekrar hamileyim 9+1 olduk 🥰 İyi düşün iyi olsun başlarda bende çok tereddüt ettim aynı şeyi yaşarım diye ama kalp atışını duyunca, hareketlerini görünce geçiyor. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin