
Philips Biberon ısıtıcı kullanan anneler sorularım var ?!
Kullanmayanlar yorum veya görüş bildirmesin lütfen, anneye kolaylık sağlaması için her türlü seçenek değerlendirilmeli.
Cihaz verimli ve gerekli mi?
Kullanımda uzun süre tutabiliyor muyuz?( yüksek ısıda ısıttıktan sonra üç çizgi olan düğmede kalabilir mi)
Özellikle geceleri kullanım verim açısından önerir misiniz?