Arkadaşlar kücük bir sehirde yaşıyorum doktor sıkıntısı vardı kontrole hep özel hastaneye gittim bana ayın 23üne sezeryan günü verdiler. Devlet hastanesindede iyi bir doktor buldum kontrol amaçlı gittim ameliyatını ben yapayım dedi 22 sine bana gün verdi :) Kafam cok karışık ne yapicam bilmiyorum Devlet mi özel mi arada kaldım 🫣