YyyyYasemin Ynckpgn ben 13 haftadan itibaren hissediyorum tekmeleri 13 haftada göz seğirmesi giviydi bi kaç haftadır tam tekme olarak hissediyorum ama herkeste çok farklı tabi benim karnım en başından beri çıktı mesela şuan dışardan hemen hemen anlaşılıyor 🥹19+1
babygirl02 Ynckpgn 19+4 olduk ve hareketlerini hissediyorum ve nefes darlığı da başladı inşallah Bian önce geçer doğuma kadar böyle gidecek diye korkuyorum açıkçası
GamzeAGacs Ynckpgn Bizde 19+3 olduk hareketlerini baya hissediyorum ama ben çok zayıf hamile kaldım 47 kiloyla sanırım oyuzdende net hissediyo olabilirim.Benimde gün içinde karnım sertleşip yumuşuyor beni korkutuyor bu durum 😕
gultkn Canlar bende şuan 22 haftama gırış yapmış bulunmaktayım ben 20 hafta da hıssettım ilk gebelıgım ve ilk gebeliklerde doktor maksımum 24 26 haftayı bulabılır demıştı panik yapmayın illakı bir şekılde hayırlısıyla tepikler sizi😂😂🤲
GamzeAGacs anonim51 Canım bende 19+3 deyim.Arada benimde ağrı yada iğne batması gibi his oluyor.Çok şiddetli olmadığı sürece normal demişti doktorum içinde bebek büyüyor 😊
GamzeAGacs Ynckpgn Gerçekten öyle canım hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişleri sanırım o zaman rahatlıcaz😊🙏
Anneyim20 Ynckpgn 19+2 3. Gebelik ama asla hamile olduğum anlaşılmaz ve hala bile net bu bebeğin hareketi mi anlamadım net hissedemedim