lesl Doktorum insülin başlayacak yarın sanırım, gebelikte kullanan var mı bebek için bi zararı olur mu kullanmak istemiyorum bi yandan
Birhayalimvr Başladın mı cnm kullanmaya ben diyet asamasındayim ama evde olcüyorum benimde düşmüyor sekerim insilün kullanmam gerekecek gibi duruyor benimde dahiliye mi kendj kadın dogum dr mj ilavi yazacak
lesl Birhayalimvr bende Birhayalimvr bugün başladım insüline diyet iyi geçtiği halde kadın doğum doktoru suyun fazla dedi, dahiliye doktoru da mecburen insülin başlattı