Bugsee Dişimde iltihap var, daha önce antibiyotik bitirdim ama tekrarladı. Dişçiye gidersem zor bir işlem olacakmış. Kanal tedavimin içindeymiş iltihap. 25+1 im. Endişeliyim
Zelis_ozdrgn Bugsee canım zaten uyuşturamazlar bebeğe zararlı diye biliyorum doktorlar önermiyo doktorunla görüştün mü
susaMom_ Bugsee işlem yapılabiliyor ama doktorunun onayı lazım dişinde enfeksiyon varsa antibiyotikle bir yere kadar ilerleyebilir misin bi sor benimde 20lik dişlerim hep apse yapıyor daha demin kurcalarken bile dişim parça parça ayrılıyor artık 🥲 çekeriz denildi ama röntgene girmek dert işlem sonrası ağrıyı nasıl kaldırabilirim bilmiyorum parolla olacak iş değil dayanmaya çalışıyorum antibiyotik kullanıyorum 2 ayda 1 nüksediyor 26. Haftadayım bende
Elif3419 Bugsee iltihabı kurutmadan bir işlem yapmazlar gerekirse tekrardan antibiyotik kullanırsınız sakın iltihaplı dişe işlem yaptırmak gibi bir hata da bulunmayın daha da büyüyebilir acı çekersiniz hele ki hamileyken daha zor Rabbim şifa versin çok iyi bilirim
aysegul_r Bugsee Antibiyotik bittikten sonra güvendiğiniz bir diş hekimine gidin çektirin bence. Aynısını yaşadım 25.haftada ve son üç aya girmeden kendi doktorum da işlem yapılabileceğini söyledi çok şükür kanalımdı benim de sıkıntı çektirdim ve rahatım bir sıkıntı da yaşamadım. Gayet lokal anestezi yapılıp çekim yapılabiliyor yani uyuşturulmuyor diye bir durum yok. Diş enfeksiyonu daha tehlikeli olabiliyor sürekli devam ettiği taktirde son üç aylık döneme girmeden bence kesinlikle baktırın o diş ağrısından stresten anne de bebek de etkileniyor zaten
Bugsee Zelis_ozdrgn doktorum yaptır diyor, uyuşturmayacak olmalarındanda korkuyorum. 2 haftalık işlemden bahsetti doktor ve 3. Trimeside dayanamayacak olmaktanda korkuyorum o zaman müdahale ettirmeyin diyorlar 😭😭😭
Zelis_ozdrgn Bugsee Canım zaten uyuştururmak yasak diye biliyorum benim ablam da hamileyken çok diş ağrısı çekti ama yaparsak uyuşturumayıyız dediler o da dayandı yani bekledi doğumdan sonra hemen gidip yaptı bence uyuşturucak mısınız diye eğer uyuşturumazlarsa ki büyük ihtimalle uyuşturumazlar hamileler uyuşturumuyorlar hiç bu riske girme çünkü çok acır
susaMom_ Bugsee Öyle bacım hiç kolay değil 2. Hamileliğim dişlerimi ilk hamileliğimde kaybetmeye başladım 7 diş dolgu yapıldı daha yetmedi diğer tarafta da 7 diş var 4 dişte 20lik dişim var çekilmesi gereken ağzıma full bakım yaptırmam gerekiyor ama 9 ay sonra bir daha hamile olduğumu öğrendim şimdi diş miş kalmadı hepsini çürütüyor 😒
sumeyyeekici Merhaba, ben dis hekimiyim. Kadin doğum doktorunuz izin veriyorsa yazili izni ile islemi yaptirmanizda da uyusturulmasinda da hic bir sakinca yoktur. Bekleyip Bosuna kendinize eziyet etmeyin:) rahat olmak gerekiyor sadece kendinizi kasmayin
Bugsee sumeyyeekici merhaba Sümeyye hanım, sizin yazmanız beni biraz rahatlattı. Uyuşturmada her hangi bir sıkıntı yokmuş evet ama kanallı diş olduğu için uyuşturmadan bi bakmamız lazım diyor doktorum o yüzden içim sıkıntılı. Yaşayan bir sinire denk gelmek çok korkutucu
Bugsee aysegul_r kesinlikle doğru söylüyorsunuz. Ama dişi çektirip kurtulsam sonra oraya yapılacak yapay diş görünümü kendi dişim gibi sağlam olmaması ve sorun yaratmasından da endişeleniyorum
aysegul_r Bugsee implant yapılıyor kanal da çekilince zaten. bana diş hekimim nisan mayıs gibi implant yapmayı uygun gördü doğum sürekli emzirme de geçmiş olacak ek gıda zamanlarına denk gelecek inşallah. implantta sağlam olur güvendiğiniz bir diş hekimiyle ilerlerseniz bence
mehmetsaki Bugsee bende çok şiddetli olarak diş eti iltihabı yaşadım özelde bi hap ve sprey vermişlerdi anca öyle geçti hiç dişçiye gitmedim