mucizebebekkk589 Bakmaktan gözlerim kör oldu kızlar yanlış mı görüyorum emin değilim gerçekten siz görüyor musunuz çok silik hiç heyecanlanamadım o yüzden 😞 beklenen regl 19-20 Eylül gibi biraz önce yaptım çarşamba sabahın karanlık saatlerinde (17 Eylül) 🙈🥲
minaaa20 mucizebebekkk589 hayırlı olsun canım hemen kan ver 🥹 bat aynıymış ikimizin bende dün kan tahlili verdim bugün alacağım inş hayırlı sonuçlar çıkar
Minikkkk_0 mucizebebekkk589 bence bi kaç gün koyulaşma takip et sonra kan ver bende regliye 6 gün kala böyle çizgiyle öğrenmiştim
mucizebebekkk589 zeynepozdemr yaa geçen bir arkadaşta atmıştı aynen böyleydi ama kan negatif çıkmıştı 🥲 umarım vardır canım 4 senedir istiyoruz dua edin ne olur 😞😞
mucizebebekkk589 Zelis_ozdrgn inşallah vardır canım inşallah geçen sene bu zamanlar düşük yaptım daha da olmadı 4 senedir istiyoruz 😞 tedavide çok pahalı inşallah gerek kalmadan olur 🤲🏻🤲🏻 dua et ne olur 🥲
zeynepozdemr mucizebebekkk589 rabbim gönlünüze göre versin inşaAllah kucağını boş bırakmasın herkesin bir olacak diye birşey yok ama ben sonradan attığın görünmüyor dediğindede gördüm kan vermelisin kısa zamanda ☺️
Zelis_ozdrgn mucizebebekkk589 dualarım seninle Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sana da en kısa zamanda nasip eder şu an inşallah vardır Rabbimden ümit kesilmez💖🤲
Nayan mucizebebekkk589 bende böyle öğrenmiştim çok silikti inşallah sende güzel haberler alırsın regl tarihimde böyle çıkmıştı gecikince dahada belirginleşti inşallah en kısa sürede hayırlı haberler alırsın 🌹🤲🏻
edanur3525 Ben 5 haftalık hamileyim küçük olduğu için ulstrosnda çıkmıyor ağrılarım var birsz kasık bölgesinde falan adet gibi normal mi
gzeminn edanur3525 benmde hafiften agiriyodu sen dinlen gene cok yorma kendini bakalim ultrsnda gorene kadar
mucizebebekkk589 edanur3525 rahim gebeliğe hazırlanıyor diyorlar inşallah kötü bir şey yoktur canım sağlıkla kucağına alırsın 🤲🏻
babyymom59 edanur3525 benim de 6 haftalık her an adet görücekmişim gibi hissediyorum ağrılardan normal o yüzden endişe etme
mucizebebekkk589 Nayan inşallah canım yaa çok istiyoruz gerçekten çok zor bir süreç 😞 rabbim isteyen herkese de hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin 🤲🏻🤲🏻