Meralinmucizesi bende öyle canım sancılarım vardı iki haftadır da şiddeti yeni yeni artıyor önce adet ağrısı gibiydi dayanılıyordu şimdi 4 gündür belden kasıktan öyle bir geliyor ki, sonrasında napıcam, 10 cm e kadar nasıl dayanıcam bu acıya diye düşünüyorum uyuyamıyorum çok kötü vuruyor, bu sancılara açıklık olması lazım diyorlar ama yok ne yaptıysam olmuyor inşallah kolaylıkla doğarlar canım Rabbim yardımcımız olsun, annelik çok kutsal gerçekten 🤲🏻🌸