1_Ozgnn aşılamanın normal gebe kalma ihtimalinden fazla bir şansı yokmuş üzmek istemem ama bana da dan diye söylediler 2 Side maalesef olumsuz oldu ama ilk tüp bebiş tuttu 4 yıl denedik şimdi gebeyim vakit zaman işi olicagi varsa aşılamada da olur hepsinde olur tedaviye başlamak isteyip başlamadan hamile kalan insanlar var