Anneyim6 amin amin de iki çocuğumda erken doğmuştu 40 ı bulamadık hiç kızım 34 haftalıktı oğlumda 36-37 haftalık gibiydi işte sezeryandan sonra çabuk toplarlanamadım diye ister istemez korkum var kimseye yük olmak istemiyorum çocuklarım da perişan olsun istemiyorum duanızda unutmayın lütfen 🤲🤲🤲🤲