sadiyeakcam 40+5 günlük olduk ama hala gelmedi 2. Hamileliğim ve bu hamileligim o kadar zor geçti ki cok ağrım sancim oldu hatta kemiklerim bile agriyor artık cok zorlanıyorum ama hala doğmadı sancim düzenli gelmiyor eğer böyle olursa 41+3 falan olduğunda yatış veririz dedi doktor yapabildigim kadar egzersiz yapıyorum yürüyüş yapıyorum ama hiç bir fark yok 😔
pnar-06 sadiyeakcam benimde 2.gebeliğim 40+2 olduk bugün doktor kontrolüm var inan bende çok yoruldum bu hamileliğim zor geçti sağlıcakla gelsinler inşallah ilk kızımda 41+1 de doğmuştu doktor bunda da 41 e kadar bekliyoruz dedi bakalım bugün ne dicek geceleri sancım oluyo ama düzensiz
Nisakmn içini ferah tut ebe bebek annesini dinler demişti ne zaman gelmesini istiyorsan onunla konuş cagır kolay olacak diye telkin ver. son zamanlara gelmişsin moralini bozma, korkma sen güclüsün içinde bi can taşıyorsun♥️♥️
Bbatuhan pnar-06 benim ilk gebeliğim ve 40+1 deyim bugün, normal doğuma inancımı kaybettim sanırım, sezaryen için randevu alacağım
sadiyeakcam pnar-06 bugün kontrole gittim 41+3e kadar bekleriz olmazsa yatış veririz dedi ama ağrılardan savcılardan vücudum o kadar yorgun ki günler geçmiyor insallah seninde en kısa zamanda doğar 😔
ikincibahar_08 Zamani var demekki canım inan ne yaparsan yap bebişler istedikleri zaman geliyorlar. Ben 40+5′te suni sancıyla doğum yaptım yoksa kızımın daha gelesi yoktu son haftalar çok zor oluyor şimdi sağlıklı olsun tabi ama keşke 38. Haftada doğursam diyorum. İnşallah en kısa sürede sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz
sadiyeakcam ikincibahar_08 insallah canım teşekkür ederim o kadar uzun süre sancim oldu ki artık gercek sancıyı bile ayırt edemeyecek gibi hissediyorum