bluemom24 Başlıkta da belirttiğim gibi hala bagırsak hareketi mi anlamıyorum ya sizde durumlar nasıl bu haftalarda olanlar
Nurozi bluemom24 bizde 19+2 yiz. Çok hafif bişeyler hissediyorum ama net değil hala. Biraz daha beklemeliyiz sanırım, kızımı 20. haftadan sonra hissetmeye başlamıştım
Semayy_ bluemom24 Ben şuan 38. Haftadayım ilk gebeliğim ama 16. Haftanın sonunda hissetmeye başladım zayıf olduğum için mi bilmiyorum ama eşim de aynı gün hissetti büyük ihtimalle bebek hareketlerini hissetmeye başladın kalp gibi atar başta çok hafif
bluemom24 Nurozi olabilir ya bazen heh vurdu diyorum ama gazda olabilir diyorum emin değilim bekleyelim bakalım
bluemom24 Semayy_ ay bu gece hissettim baya çok şükür vurmadıyla bi irkildim hatta uyumaya çalışırken 🥹😅