nilsumm Kızlarr biz 35 haftalık olduk doktor sezeryana 37 veya 38 haftada alırız dedii ayy az kaldı şimdiden heyecanlanmaya başladım artık oğluşuma kavuşmak istiyorumm 🥹🩵
Hhatiicee nilsumm sezeryan için sizmi karar verdiniz bende normal doğumdan çok korkuyorum ama doktorum ısrarla normal doğum olucagini söylüyor
S-nur1 37 erken değil mi aşkım bende sezeryan ama doktorum bugün 39 dan gün alırken felan yaparız dedi doğum için
nilsumm S-nur1 Askımm benim gebelik şekerim çok yüksek doktor 36 haftadıya bitirsen 37 haftada bakarız düzelmişse 38 39 haftada alırız sezeryana dedi düzelmemişse 37 haftada sezeryana alacağız dedi