miros3200 Usluailesiy kiz gibi hissettim kac haftaliksiniz acabaa belli oluncaa yazar misini saglucaklaa gelsin insallah❤️
Usluailesiy miros3200 9+2 haftalık gebelik doktorumun da içine kız doğuyor aslında gönlümden en çok geçen de kız bebek ama Allah sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin de inşallah 🩷😍
miros3200 Usluailesiy nub a goree kiz gorunuyor sanki canimm En onemlisi saglikli olmasi🙂 bende 15 haftaligim cok merak ediyorum