kbraa2727 32 haftalık hamileyim nereye dönsem nefesim daralıyor her yerim batıyor uyusamda en fazla 1 saat sonra uyanıyorum hep bölük bölük ay uyumayı çok özledimm birde nefes alabilmeyiii. Sizde durumlar nasıl kızlar
Selenavci63 kbraa2727 aynı haftalarımız 🥰 gece olsun istemiyorum geceler eziyete döndü desem yeri var yatsam uyuyamıyorum yatağın içinde delirecek gibi oluyorum kalkıyorum geziniyorum zaman geçmiyor sabaha karşı bir kaç saat dalıp tekrar uyanıyorum 🫠
denizmanzarasi kbraa2727 doğum sonrası da 6-7 ay uyku zor🥹 ama en azından rahatça sağa sola dönebilecek olmak çok güzel 🌸
mavideniz9696 kbraa2727 34. Haftadayım buralar daha kötü gün geçtikçe işler zorlaşıyor 🥺 artık hiç uyumuyorum yatmak kalkmak hepsi ayrı zor
kbraa2727 Selenavci63 Bendee ya birde bu sağa da yatsam sola da yatsam yok kaburgalarım batıyor nefesimm daralıyor sizde de var mı bu nefes olayı
Selenavci63 kbraa2727 nefes olayı yok canım rahat nefes alabiliyorum bende bacaklarım ağrımaya başladı bu hafta nasıl yatacağımı şaşırdım bebişim doğsa da bu şekilde uykusuz kalsam diyorum artık böyle yatak içinde dönüp durmak gerçekten cok kötü🥹
kbraa2727 Selenavci63 Ay ne güzel nefes olayı olmaması been nefesimm daralıyor diye çıldıracak gibi oluyorum 🥹
kbraa2727 cylnboran04 Oo sen erken başlamışsınn canım uykuyaa ben senin haftalarda mışıl mışıl uyuyordum😂
denizmanzarasi kbraa2727 evet bi süre uyku neydi ya falan oluyor insan ama çok dayanıklı oluyor anneler, aslında vücudumuz yavaş yavaş bizi o sürece hazırlıyor hamileyken neyse ki 1 seneden sonra daha düzene giriyor uykular çok şükür 🙏🥰
cylnboran04 kbraa2727 bide benim cok erken nefes darligi da basladi bu hamileligim biraz yoruyor beni
kbraa2727 denizmanzarasi Evet aslında mucizevi birşey ona hazırlaması ama olsun uyumak istiyorum ben😂😂
ikiprensesannesi___ kbraa2727 gecelerden nefret ediyorum kafamın içi susmuyor 😣son günlerde daha çok olmaya başladı
kbraa2727 ikiprensesannesi___ gece olsun istemiyorum yatağa yatmakta istemiyorum ama güzelce rahatça uyumak istiyorum sadece. Sizin doğum korkusu muu kafanız ondan mı susmuyor
hazaalozmenn 35 haftadan bildiriyorum aynı durumdayım , ama minik kuzumun hareketlerini hissetmek huzur veriyor 🩷☺️
ikiprensesannesi___ kbraa2727 doğum korkusu da var bir takım sorunlar da var benle alâkalı değil ama en çok beni yıpratıyor doğuma daha var ne zamana kadar böyle sürecek bilmiyorum
kbraa2727 cylnboran04 O nefes darlığı çok kötü bir his ben çok panik yapıyorum ya daralıyor ya sürekli ciğerimde bişey mi var yok kalbim mi vs saçma sapan şeyler düşünüyorum birde