seydag sizinki cok kısaymıs sorun olcagını düsünmüyorum düsük riskiniz yoksa bence hicbir problem olmaz. Bide yasayacak nefesi varsa yasıyor gercekten öyle düsünüyorum artık, ilk ikisinde ucmamıstım bile ama düstü, bu gebeligimde kac kilo valiz tasımıstım saglıklı 😊