Asya_Erva34 dün yaptırdım çok şükür sonuçlarım temiz çıktı ve gerçekten hani çoğu değere bakılıyor hiç zararı yok ben kesinlikle tavsiye ediyorum aç karnına gittim bir kere kan verdim sonra 75 gram glikoz sıvı aldım eczaneden onu içtim bir saat bekledim bir daha kan verdim bir daha aç karna 1 saat sonra bir daha kan verdim Sonuçlara baktı doktor yani genel olarak değerlendiriyor hem şekere baktı hem mesela kan değerine falan düşük veya yüksekse bari şimdiden önlem alınıyor ama şimdiden önlem almazsan Allah korusun ileride bebekte gizli şeker bile olabiliyor muş