Ayceli bu çatlak herhalde vücudun kilo alımına bağlı olarak esnemesiyle bağlantılı.
Benim 3.gebeliğim. Bir önceki çoğuldu ( aşırı büyümüştü karnım inanın ) bir
Şeyler kullandım diyemem. Hiç birinde çatlamadım.
36+5im şuan, 38de maks doğurtucak o zamana kadar da çatlar mıyım bende bilmiyorum ama çok şey kullanıp çatlayan, hiç bir şey kullanmayaıp çatlamayan var. Nemli tutmak önemli diyorlar 🙄.