Ozisss canımmm vallahi hamile olmakta kalmak kadar zormuş 😊 bol bol dinlenmeye devam inşallah aksi bir durum olmaz ama yarın bir kontrole giderim herhalde çünkü hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri gitmedim kan yaptırdım yani 6. Haftamda giderim kalp atışınıda duyardım diye düşünüordum hayırlısı böyleymiş kesemi görürse kontrol eder diye düşünüyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻