maviportakal_ Kızlar sezaryen sonrası ödem yaşayan var mı benim bacaklarımda bariz ödem oluştu doğum öncesi sıvı tedavisi de gördüm acaba ondan mı bilemiyorum
Busradoga maviportakal_ normal bir durum bu ama ne kadar süredir böylesiniz ben sezaryene girene kadar hiç şişmemiştim sezden sonra davulll gibi oldum
Melllike maviportakal_ öncesi ve sonrası ödemim vardı 2haftaya ancak indi hemen geçmedi benim. Belkide daha fazla sürede geçmiştir şuan tam hatırlamıyorum.
denizmanzarasi maviportakal_ benim olmuştu hamileyken hiç olmadı ödemim ama sezeryanda anesteziden dolayı ödem tuttum birkaç hafta içinde geçti ama 🙏🌸
maviportakal_ Busradoga daha 2 gün oluyor sezaryene gireli ilk gün bir şey anlamadım ama 2.gün şişmeye başladım
Aler maviportakal_ bende sezeryan oldum canım ayaklarım davul gibi şişti ama doktorum bana bunun bilgisini vermişti zaten hiç korkma şişliğin olucak bir haftaya kadar düzelicek diye sadece kontrol et bacakta morarmalar olmasın diye bilgilendirmişti beni
bedriyefe Benimde sezeryandan sonra ödem tuttu her yerim özellikle ayaklarım bol bol su içmeye çalıştım sonra da indi eski haline dönüyorsun
maviportakal_ Aler ya bana da doktorum olabilir dedi de insan bi anda öyle şiştiğini görünce endişeleniyor canım
ipekmom_ maviportakal_ 2haftaya yakın sürdü doğumdan sonra, öncesinde pek yoktuu ama eve bir geldim gözlerime inanamadım böyle bir şişlik yok yanii 10katıns çıkmıştı bacaklarım sonra yavaş yavaş geçti
maviportakal_ ipekmom_ ay benim de öyle işte şok oldum ben bir de 2 gece hastanede sıvı tedavisi gördüm ondan diye düşündüm demekki normalmiş içim rahatladı
ipekmom_ maviportakal_ normal canım evet herkeste olmuyor ama bi çok kişidede oluyorr zamanla geçiyor
Kabiyra00 maviportakal_ baslarda çok zorluyor Ben de yapmamıştım. 1 hafta sonra doktora kontrole giderken yuruyerek gittim. O zaman gitmişti sisliklerin hepsi. Yarim saat falan yürümüşümdür
maviportakal_ Kabiyra00 amanastir ay inşallah benim de çabuk geçer böyle yürümekte zor oluyor dizlerim kıvrılırken zorlanıyor
amanastir maviportakal_ benim de öyle olmuştu hatta tüm bacağım komple ödemdi. Doktorum normal 40 gün kadar sürebilir demişti. 2 haftaya falan geçmişti benim.